KET teorijos mokymo testaiKET teorijos mokymo testai

Dažniausiai užduodami klausimai

Paspauskite ant reikiamo klausimo:

  1. Kaip prisijungti prie testavimo sistemos?
  2. Negaliu prisijungti!
  3. Kodėl neveikia mano kodas-raktas?
  4. Užregistravau vartotoją, pamiršau slaptažodį.
  5. Užregistravau vartotoją, noriu pakeisti slaptažodį.
  6. Ar galima su kodu-raktu dirbti prie skirtingų kompiuterių vienu metu?
  7. Pasibaigė mano vartotojo mokymosi laikas, ar galima jį pratęsti, kad liktų mano statistikos duomenys?
  8. Kada yra išnaudojamas mano mokymosi laikas?
  9. Užsiregistravau ir nurodžiau kodą-raktą. Bet rodo, kad turiu tik 15 minučių.
  10. Nerodo "klausimų" ir "sprendimo rezultatas" mygtukų.
  11. Mano kompiuteryje negaliu spręsti testų. Neprisijungia. Neveikia testas.
  12. Blogai matosi tekstas.

 


Jeigu neradote atsakymo į savo klausimą – parašykite mums elektroninį laišką adresu admin{eta}alsket.lt , laiške konkrečiai aprašykite savo klausimą arba problemą.

 

1. Kaip prisijungti prie ALSKET sistemos?

  1. Jeigu Jus turite prisijungimo „kodą-raktą“ tuomet įveskite jį tituliniame lape pirmame langelyje, kurio antraštė yra „Prisijungimas su kodu-raktu“;
  2. Jeigu Jus esate registruotas narys tuomet įveskite el. paštą ir slaptažodį tituliniame lape pirmame langelyje, kurio antraštė yra „Registruotiems vartotojams“.


2. Negaliu prisijungti!

Tikriausiai Jūsų interneto naršyklės nustatymuose išjungti "cookies". Rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox interneto naršyklę.


3. Kodėl neveikia mano kodas-raktas?

Galimos priežastys:

  1. Jūs išnaudojote visą mokymosi laiką;
  2. Jūs ilgai nesinaudojote kodu-raktu. Kodo-rakto lapelyje yra nurodytos galiojimo datos;
  3. Jūs užsiregistravote ir perkėlėte visą kodo-rakto mokymosi laiką savo vartotojui. Dabar prisijunginėkite kaip registruotas vartotojas;
  4. Jūsų naršyklės nustatymuose nėra įjungti "cookies".
     

4. Užregistravau vartotoją, pamiršau slaptažodį.

Registruoto vartotojo prisijungimo lange paspauskite nuorodą „Slaptažodžio priminimas“, toliau įveskite savo el. paštą ir paspauskite „siųsti slaptažodį“, sistema atsius į Jūsų paštą slaptažodį.


5. Užregistravau vartotoją, noriu pakeisti slaptažodį.

Prisijungus prie sistemos, paspauskite mygtuką „Keisti mano duomenis“


6. Ar galima su kodu-raktu dirbti prie skirtingų kompiuterių vienu metu?

Negalima. Su kodu raktu arba registruotam vartotojui galima dirbti prie vieno kompiuterio.


7. Pasibaigė mano vartotojo mokymosi laikas, ar galima jį pratęsti, kad liktų mano statistikos duomenys?

Taip, prisijungus kaip registruotas vartotojas, paspauskite „Papildyti mokymosi laiką“, toliau pasirinkite mokymosi laiko papildymo būdą. Papildyti mokymosi laiką gali tik registruotas vartotojas.


8. Kada yra išnaudojamas mano mokymosi laikas?

Mokymosi laikas yra išnaudojamas tik testo sprendimo metu. Kai yra vykdoma klaidų peržiūra, nustatymų keitimas, mokėjimų operacijos ar kiti veiksmai - mokymosi laikas nemažėja.


9. Užsiregistravau ir nurodžiau kodą-raktą. Bet rodo, kad turiu tik 15 minučių.

Įvedinėdami kodą-raktą tikriausiai suklydote. Prisijunkite kaip vartotojas ir skyrelyje "Papildyti mokymosi laiką" dar kartą pasinaudokite kodu-raktu. Jeigu nepavyks, patikrinkite ar kodas-raktas veikiantis, ar tik su juo pavyksta prisijungti?


10. Nerodo "klausimų" ir "sprendimo rezultatas" mygtukų.

Jūsų naršyklėje tikriausiai nustatytas mažesnis už 100% mastelis. Nustatykite 100% mastelį. Dažniausiai reikia paspausti ir laikyti mygtuką CTRL ir pasukti pelės ratuką.


11. Mano kompiuteryje negaliu spręsti testų. Neprisijungia. Neveikia testas.

Rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox interneto naršyklę. Taip pat naršyklėje turi būti Adobe Flash Player, įjungtas JavaScript ir Cookies. Jeigu neturite galimybės sutvarkyti kompiuterio nustatymų, pabadykite naudotis ALSKET.LT iš kito kompiuterio.


12. Blogai matosi tekstas.

Padarykite REFRESH. Jeigu nepadės, ištrinkite Interneto naršyklės laikinasias bylas (Temporary Internet Files). Rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox interneto naršyklę.